Czy istnieje sposób by sf::Keyboard::mojazmienna działało?

0

Cześć ;)
W pliku tekstowym znajduje się sterowanie do mojej gry. Pobrałem dane z tego pliku do zmiennych typu string.

jump = "Enter"
go_left = "A" 

i tak dalej...

W SFML istnieje dostęp bezpośredni do klawiatury, który sprawdza, czy określony przycisk został wciśnięty -

sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Enter(przykładowo))

Jeżeli zamiast tego "Enter" wpiszę nazwę zmiennej go_left to kod nie będzie działać - normalna sprawa. Ale czy istnieje może sposób, by to jednak działało? Mógłbym oczywiście napisać funkcję z "else if" czy nawet switch, ale to wszystko może się wykonywać za długo (sam kod wykonuje się 60/sec, może te if/else nie byłoby straszne, ale chodzi tutaj o sam sposób ;) )

1

Zmapuj przyciski - potrzebujesz słownika, który przetłumaczy słowne nazwy przycisków na ich odpowiedniki z sfmla.

Zobacz tu: http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Keyboard.php
Ich reprezentacja klawiszy jest bardzo prosta.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1