Całość skompilowałem Eclipsem, który stworzył .jar. Wewnątrz nie było katalogu /bin, którego ścieżka, to:
C:\Users...\workspace\ArkanoidInvaders\bin
Wewnątrz katalogu /bin znajdują się klasy programu oraz pliki graficzne. Odniesienie do niech wewnątrz kodu w przypadku setSpriteName jest bezpośrednie, tj.:
setSpriteName("gracz.gif");
Natomiast w przypadku tym, który powoduje błąd (ale i jest ten kod wykonywany przed spritami, także nie wiadomo co z nimi będzie, jeśli uda się naprawić logo.gif) mam imageFile, jak w poprzednim poście odwołanie do /bin/logo.gif, bo imageFile szuka plików w katalogu głównym aplikacji.
.jar otwierałem 7zipem, wrzucałem tam katalog /bin i pliki.
Próbowałem też wrzucać plik logo.gif do katalogu głównego, oczywiście zmieniając ścieżkę dostępu w kodzie, zmieniając "bin/logo.gif" na "logo.gif". Nie pomogło.