Unity i SpriteRenderer - nie da się zmienić rozmiaru

Odpowiedz Nowy wątek
2014-12-22 17:13
0

Witam, robię sobie gierke na Unity, i chciałem zrobić taki "Mroczny" klimat, na razie w celu mam przyciemnienie wszystkiego i tonacja światłem, chciałem dodać SpriteRenderer przezroczysty z odpowiednim materiałem cieniującym, i rozciągnąć go na cały ekran, Z tym, że

Spr.bounds.size.Set();

nie działa, wszystko się kompiluje, Rozmiar się nie zmienia (z Position jest tak samo) z tym, że z position moge zrobić

Spr.transform.position = new Vector3(Spr.transform.position.x,Spr.transform.position.y, -1);

a

Spr.bounds.size=new Vector3() 

wywala błąd, że ta zmienna jest tylko do odczytu, moje pytanie: jak SpriteRenderer rozciągnąć na całą widoczność kamery?, lub jak można zrobić taki mroczny klimat na scence (najlepiej steampunk itp). Nigdzie nie moge znaleźć odpowiedzi, a na forum Unity nie śpieszą się z odpisaniem czego kolwiek.
Dziękuje za pomoc.

edytowany 3x, ostatnio: furious programming, 2015-01-06 01:00

Pozostało 580 znaków

2015-01-05 21:15
0

Widzę w sumie tutaj dwa rozwiązania. Możesz spróbować takiego kodu:

 transform.localScale = new Vector3(x, y, z); 

A jeżeli chciałbyś mieć stały "filtr", który się nie będzie zmieniał przez grę, możesz stworzyć obiekt GUITexture, który zwyczajnie będzie wyświetlony cały czas.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0