Kołko i krzyżyk pozycja wygrywająca

0

Kólko i krzyzyk z dynamiczna plansza, wygrywa 5 obok siebie w pionie, poziomie i skos. Tutaj mam pseudokod zeby wyszukiwał czy jest 5 obok siebie. Tyle ze mam teraz z tego stworzyc metodę która sprawdzi czy jest pozycja wygrywająca. Czyli jest 4 obok siebie i jeden ruch i ktos wygrywa... Jak to ugryźć ??

 
        for( x=0;x<szerokosc;x++)
            {
               for( y=0;y<wysokosc;y++)
                {
                    var poczatkowy = _board[x, y];
                    bool wynik = true;
                      for( i=1;i<5;i++)
                     {
                        if(poczatkowy==_board[x+i,y]) // w poziomie///[x,y+i] //w pionie // [x+i,y+i]//[x-i,y+i]// po skos
                       {
                          wynik=true;

                       }
                      wynik = false;

                    }   

               }
           }
       
2

Było naście razy na tym forum.
Po wstawieniu znaku w pole ustawiasz licznik na 1 po czym w jednej pętli dodajesz ile jest dokładnie takich znaków na prawo od niego oraz w drugiej dodajesz ile jest dokładnie takich znaków na lewo od niego.
Jeżeli suma nie mniejsza niż 4 to wygrana.
To samo powtarzasz dla: pionu, głównej przekątnej, dodatkowej przekątnej.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1