Pionowe linie na przykładzie macierzy

0

Witam,

posiadam macierz 32x16, moim celem jest stworzenie "animacji" - pionowa linia przesuwająca się od lewej do prawej. Poniższy kod działa, lecz mam pytanie czy jest on optymalny (z tego co mi się wydaje - nie jest). Czy ktoś pomorze zoptymalizować kod?

   
for(z=0; z<32; z++) {  
    for(i=0; i<32; i++) {
      for (j=0; j<16; j++) {
        if (i==z) Pixel(i, j, matrix.Color333(255, 0, 0));    // ustawianie barwy  punktu o współrzędnych "i" oraz "j"
        if (i==z-1) Pixel(i, j, matrix.Color333(0, 0, 0));    // czyszczenie  punktu o współrzędnych "i" oraz "j"
      }
    }
 }
0

To nie jest animacja ani nawet "animacja" ani poprawna ani optymalna.
Może napisz co chcesz zrobić a nie jak chcesz zrobić.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1