Witam. Mam do napisania statki z obsługą sieci. Chciałbym zapytać Was jak najłatwiej i najskuteczniej zrobić planszę do tej gry w Swingu.
0
0
tab[][] JPanel + jakas logika
0
co masz na myśli mówiąc logika ?
0
Mam na myśli jakąś int/string tab[][] czyli coś co będzie przechowywało informacje gdzie aktualnie znajduje się jaki znak. Bo przecież nie będziesz sprawdzał po obrazku na panelu prawda ?
0
no dobra a jak potem zgrać jedną z drugą ?
0
A jak sobie tylko chcesz. Możesz stworzyć jedną klasę mapa, która zawierałaby obie te rzeczy prywatne i do tego funkcje setX() setO() clear() i co tam jeszcze potrzebujesz. I te właśnie funkcje po wywołaniu muszą zmieniać zarówno jedną jak i drugą mapkę. Pomyśl trochę, pokombinuj już i tak prawie 100% za Ciebie wymyśliłem a to przecież prosta rzecz jest.