Mam parę pytań odnośnie edytora do platformowych map 2d
Mam pytanie czy edytor map powinien posiadać możliwość dodawania własnych kafelków z poziomu programu? Problem polega na tym że wszystkie kafelki chciałem przechowywać w jednym pliku graficznym i odpowiednio je wycinać i teraz nie wiem czy użytkownik dodając kafelkę doklejałby ją do pliku z teksturami czy powinna być ona w oddzielnym pliku. I mam taki plik:
TypKafelkow.h
using namespace TP
{
enum
#Kafelka1
#Kafelka2
#Kafelka3
#ILOSCKAFELEK
}
I gdy gracz dodawałby kafelke to program musiałby w tym pliku dopisać kolejną kafelkę, ale czy coś takiego by działało, czy raczej muszę zmieniać cały sposób dodawania kafelków?
- Czy pliki mapy powinien być szyfrowany?
- SFML posiada własny eksplorator dysku? tzn że jak kliknę wczytaj to wyświetli się okno i mogę przeglądać zasoby dysku czy jednak do tego muszę użyć WIN API?
dodanie znacznika <code class="cpp"> - fp