Operator new przy dziedziczeniu w języku C#

0
Class1 obj1 = new Class1();
Class2 obj2 = new Class2()
Class1 obj3 = new Class2();

Jeżeli Class2 dziedziczy po Class1, to jaki efekt będzie miało stworzenie obiektu obj3, w odróżnieniu do obj1 i obj2? Mam na myśli, na co w naszym nowym obiekcie obj3 ma Class1, a na co Class2?

0

to jaki efekt będzie miało stworzenie obiektu obj3, w odróżnieniu do obj1 i obj2?
Obiekt zostanie stworzony typu Class2, po czym rzutowany do Class1 i przypisany do zmiennej typu Class1.

0

obj3 będzie mógł sobie siedzieć w jednej kolekcji razem z obiektami typu Class1, ale w każdej chwili będzie mógł być rzutowany z powrotem na Class2 żeby użyć dodatkowych metod dla niego zdefiniowanych

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1