Plansza.h:
...
class Plansza {
public:
Plansza(int, int);
...
void save(int, int, char);
...
private:
int width;
int height;
char **tab;
};
Plansza.cpp:
...
Plansza::Plansza(int width, int height) {
this->width = width;
this->height = height;
char **tab = new char*[width];
for (int i = 0; i < width; i++) {
tab[i] = new char[height];
}
}
...
void Image::save(int width, int height, char v) {
tab[width][height]=v;
}
main.cpp:
#include <iostream>
#include "Plansza.h"
using namespace std;
int main()
{
Plansza qwe(10,15);
qwe.save(2,1,'8');
cout << qwe.read(2,1);
return 0;
}
Wstawiłem sobie couty na początku i na końcu każdej funkcji, żeby sprawdzić gdzie się program zawiesza i wyświetliło tylko początek, koniec konstruktora i początek funkcji save, więc wychodzi na to, że w niej program się wiesza, ale nie wiem czy źle jest utworzona tablica dynamiczna czy przypisanie czy co. Byłbym wdzięczny za pomoc.