Określanie wymagań sprzętowych programu

0

Witam,

W ramach projektu z PO, nasz prowadzący zażyczył sobie określenie wymagań sprzętowych naszych programów. Same programy są programami konsolowymi także na pewno dużo nie wymagają, jednak jak mus to mus. Jak określić takie wymagania?

Pozdrawiam.

0

Jeden z elementów, to zajętość wszystkich zmiennych i obiektów w pamięci. Problemu nie ma, jeśli chodzi o zmienne statyczne. Jeśli chodzi o dynamiczne, to jeśli jesteś w stanie przewidzieć największą zajętość to też nie ma problemu. Co innego, jeśli chodzi np. o procesor. Nie mam pojęcia, jak to się robi, ale to chyba już kwestia doświadczalna.

2

Musisz znaleźć najsłabszy komputer na którym da się uruchomić twój program i spisać jego konfigurację.

:P

0

Bez przesady... zwróć uwagę na to z jakimi parametrami kompilujesz program czy jest to kod z instrukcjami max. dla 386 czy 686 czy 64 bitowa wersja, czy używa specjalnych instrukcji typu SSE9 czy innego typu, czy wykorzystuje akcelereację sprzętową grafiki, shadery nie shadery - jeśli tak to jakie jest minimum. Złożoność pamięciowa - tu musisz sobie indywidualnie to policzyć i określić zapas.

0

W ramach projektu z PO, nasz prowadzący zażyczył sobie określenie wymagań sprzętowych naszych programów.

Jaki kompilator?
Visual Studio 2012 na przykład domyślnie generuje kod SSE2, nawet przy kompilacji 32 bitowej, co oznacza minimum Pentium 4 albo Athlon 64.

0

Kompilator dołączony do VS10 C++ Express. Raczej takie rzeczy jak obsługa grafiki to ciężko do aplikacji konsolowej..

Wibowit napisał(a):

Musisz znaleźć najsłabszy komputer na którym da się uruchomić twój program i spisać jego konfigurację.

:P

Będzie ciężko :D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1