Tylko w tej chwili nie wiem jeszcze co to są "podstawy". Bo teoretycznie po pierwszej części ksiązki te podstawy będe miał opanowane.
Podstawy to znajomość pewnych elementów języka, bez których kodzenie nawet prostych rzeczy było by niemożliwe lub bardzo uciążliwe; Podstawami danego języka może być znajomość typów, obsługa stałych, zmiennych, instrukcja warunkowa/wyboru, pętle, procedury/funkcje, struktury (może klasy czy wskaźniki) itd.; Trudno to dokładnie opisać, bo każdy język jest inny, stąd jeden obsługuje dodatkowe elementy, inne tego nie potrafi;
Ostatnie projekty to robienie gier 2d typu PacMan.
A jest jakaś skończona wersja, czy tylko dziubnięta i porzucona?
W części drugiej jest bardziej zaawansowana kolizja, klasy oraz grafika 3d. To także należy do podstaw?
Znajomość klas to raczej podstawa - w czasach, których obiektowość jest bardzo popularna i szeroko wykorzystywana wypadałoby wiedzieć, na jakiej zasadzie to działa; Czasy programowania gier czy aplikacji desktopowych bez OOP dawno temu się skończyły;
Bardzo lubie Python-a i przyjemnie się w nim pisze ( w porównaniu do C# z któym miałem styczność ). Chodzi mi tylko o jego użyteczność w przyszłej pracy..
Skoro przyjemnie się pisze to ucz się dalej; A co do pracy - język jest dość popularny (do pewnych zastosowań), więc raczej nie było by problemu (choć aktualnych statystyk ani rynku pracy zbytnio nie znam);