Witam.
Czy istnieje w c++ coś takiego jak struktura globalna?
Mój problem polega na tym, że potrzebuję przekazać z jednej klasy tablicę wskaźników do pewnej stuktury do innej klasy. No i tu mam problem bo nie wiem jak takie coś się robi? Jak zrobić, żeby druga klasa znała tą strukturę?
0
0
- jak rozumiem mówiąc o klasach masz na myśli obiekty dwóch różnych klas?
- z obiektowego punktu widzenia poprawnie by było gdybyś wywołał metodę tego obiektu ustawiającą wartość w strukturze
0
Tak, dwa obiekty, dwóch zupełnie różnych klas. Mógłbyś rozwinąć drugi punkt?
0
class Klasa2{
private struct Struktura struktura;
public void ustawTablice(char* tab){
this.struktura.pole=tab
}
}
i gdzieś w obiekcie pierwszej klasy wywołujesz:
obiektKlasy2.ustawTablice(mojaTablica);
mogłem coś pomylić ze składnią, dawno nie używałem C++