mam kodzik:
// Kościany poker
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <cmath>
#include <time.h>
using namespace std;
// Tablice kostek graczy
int unsigned TablicaGracza1[6];
int unsigned TablicaGracza2[6];
// Stałe odpowiedzialne za nienaruszalne zasady gry
const unsigned int ILOSC_KOSTEK = 6;
int i;
// Funkcja przedstawiająca zasady gry
int CzytajZasady(string Imie1, string Imie2)
{
cout << "test" << endl;
return 0;
}
// Funkcja odpowiedzialna za losowanie liczb, czyli symulowanie rzutu X kośćmi
int RzutWszystkie(int KtoryGracz, int MaxWartosc)
{
if (KtoryGracz == 1)
{
for (i = 0; i < 6; i++)
{
TablicaGracza1[i] = rand() % MaxWartosc + 1;
}
cout << "Wyniki rzutu wszystkimi koscmi: ";
for (i = 0; i < 6; i++)
{
cout << TablicaGracza1[i] << " ";
}
}
if (KtoryGracz == 2)
{
for (i = 0; i < 6; i++)
{
TablicaGracza2[i] = rand() % MaxWartosc + 1;
}
cout << "Wyniki rzutu wszystkimi koscmi: ";
for (i = 0; i < 6; i++)
{
cout << TablicaGracza2[i] << " ";
}
}
if (KtoryGracz != 1 && KtoryGracz != 2)
{
cout << "Nieprawidlowy numer gracza." << endl << endl;
}
return 0;
}
int main()
{
srand(static_cast<int>(time(NULL)));
// Wyzerowanie ich
for (i = 0; i < 6; i++)
{
TablicaGracza1[i] = 0;
TablicaGracza2[i] = 0;
}
// Typowy wstępniak dla mych programów
cout << "KOSCIANY POKER DLA DWOCH GRACZY INSPIROWANY GRA WIEDZMIN" << endl;
cout << "-------------------by Pawel Ilnicki--------------------" << endl << endl << endl;
// Podanie danych obojga graczy (czyli imienia)
cout << "Imie gracza numer jeden... ---> ";
string Gracz1;
cin >> Gracz1;
cout << "Imie gracza numer dwa... -----> ";
string Gracz2;
cin >> Gracz2;
cout << "" << endl;
cout << "Zaczynamy gre!" << endl;
// Deklaracja zmiennych odpowiedzialnych za pętle DO
char DecyzjaCzytajZasady;
bool BlednyZnak = false;
do {
// Spytanie czy chce przeczytać zasady gry
cout << "Czy przed rozpoczeciem przypomniec wam zasady? (y/n) ";
cin >> DecyzjaCzytajZasady;
// Instrukcje dla 3 decyzji (tak, nie, błędny znak)
if (DecyzjaCzytajZasady == 'y')
{
BlednyZnak = false;
cout << "-------------------------------------------" << endl << endl;
CzytajZasady(Gracz1, Gracz2);
cout << "" << endl;
}
if (DecyzjaCzytajZasady == 'n')
{
BlednyZnak = false;
cout << "Dobrze wiec. Pominiemy lekcje instruktazowe." << endl;
}
if (DecyzjaCzytajZasady != 'y' && DecyzjaCzytajZasady != 'n')
{
BlednyZnak = true;
cout << "Bledny znak. Sprobuj ponownie. Wpisz tylko litere - y (tak) lub n (nie)" << endl;
}
} while (BlednyZnak == true);
cout << "-------------------------------------------" << endl << endl;
// Gra właściwa
cout << ILOSC_KOSTEK << " koscmi rzuca gracz " << Gracz1 << "." << endl;
RzutWszystkie(1, 6);
cout << ILOSC_KOSTEK << " kosciami rzuca gracz " << Gracz2 << "." << endl;
RzutWszystkie(2, 6);
cout << "cos, co powinno sie pojawic" << endl;
getch();
return 0;
}
kiedy go odpalam działa tylko do momentu RzutWszystkie(2, 6); a linijki cout << "cos powinno tu sie pojawic" << endl; już nie. Wiecie może o co chodzi?