Proszę pomóc z programą: muszę usunąć określony obiekt z bitmapy. Na przykład, mam obraz, który przedstawia pole pod niebiem. Muszę wyciąć nieba z obrazka (w Paint na przykład), wstawić obraz osadzony w programę, zapisać go piksel po pikselu w jakimś liście, wziąć obraz oryginalny i po kliknięciu konkretnego buttona, za pomogą tych pikselej zapisanych w liście, pozostawić na zdjęciu tylko niebo. Pomóc w realizacji tego kodu! Dzięki z góry!
Dimitri, z czym masz problem?
Jezeli chcesz gotowca, to polecam https://4programmers.net/Forum/Og%C5%82oszenia_drobne
Jest to w miare proste porownywanie dwoch obiektow. Znalezienie podciagu w jednym z obiektow i usuniecie reszty
Czy możesz powiedzieć, jakie jest polecenie, aby zapisać z Bitmapa pikseli, i potem jak ich wyświetlić?
zapisywanie
using (MemoryStream m = new MemoryStream())
{
image.Save(m, image.RawFormat);
data = m.ToArray();
}
odczyt
using (var ms = new MemoryStream(byteArrayIn))
{
return Image.FromStream(ms);
}
Przepraszam, korzystając tę konstrukcję, muszę zapisać każdy do Lista, żeby potem mógłby sprawdzać czy są pikseli z innego obrazka w tym liście i wyświetlić:
for (int x = 0; x < bmp.Width; x++)
{
for (int y = 0; y < bmp.Height; y++)
{
}
}
pictureBox1.Image = bmp;
Dimitri, chcesz gotowca, a tutaj go nie dostaniesz
Masz przeciez tablice charow. Powaznie az tak ciezko nawet wygooglowac
array to list C#
?
http://stackoverflow.com/questions/1603170/conversion-of-system-array-to-list
jezeli nie wiesz co robisz, to musisz poczytac, poszukaj i pouczyc sie. Nie moge Ci pomoc jezeli nie masz jakis podstaw ani checi nauki