Jak zrobić okrągły panel w Swingu ?
z tego co doczytałem to trzeba nadpisać metodę paintComponent()
tylko jak to zrobić
Jak zrobić okrągły panel w Swingu ?
z tego co doczytałem to trzeba nadpisać metodę paintComponent()
tylko jak to zrobić
I nie za bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc "okrągły panel"
Zazwyczaj metody nadpisuje się używając tej samej sygnatury i poprzedzając @Override
, w twoim przypadku:
@Override
public void paintComponent(Graphics g){
//Tutaj rysujesz komponent
}
Najlepiej zrzutuj sobie Graphicsa do Graphics2D. Kilka przykładów: http://java.sun.com/products/java-media/2D/samples/suite/index.html
Nie wiem jak to napisać.
Rzecz bardzo prosta, do JFrame/JPanel dodajemy JPanel który jest kwadratem, a ja chce żeby dodawany JPanel był okrągły ?
Narysuj jak to ma wyglądać.
Sam panel i tak będzie prostokątny
A po co ci to? Bo chyba nie wiesz do czego służy panel
No właśnie chodzi o to by sam panel nie był prostokątny, a okrągły.
No robię animację, zamiast rysowanie daje panele, które tworzą animację i tyle. Można przesuwać obsługiwać zdarzenia, wszystko co potrzebuję