Wątek zablokowany 2017-08-14 17:31 przez furious programming.

Szukam prostych zadań dotyczących wskaźników

0

Witam.

Szukam jakichś prostych, lecz nie prymitywnych :), zadań dotyczących wskaźników, które pomogłyby mi przećwiczyć wspomniane zagadnienie. Czy ktoś, kto studiuje informatykę (a zakładam, że sporo osób na tym forum to robi :), mógłby się ze mną jakimiś zadaniami podzielić? Z góry dziękuję za pomoc, )pozdrawiam.

0

Napisać listę jednokierunkową przechowującą struktury:

{
  imie : char[20];
  wiek : int;
}
0

ogólnie napisać listę, kolejkę, stos z operacjami; a z nieco bardziej zaawansowanych, to sortowanie drzewkiem

0

Kurcze, chyba zapomniałem określić, jaki jest mój aktualny stan wiedzy ;x Raczej na pewno nie jestem w stanie rozwiązać zadania pierwszego, bo nie znam struktur póki co.
Jeśli chodzi o język C++, to mam za sobą takie działy jak typy danych, instrukcje sterujące, operatory, funkcje, tablice, preprocesor no i teraz wskaźniki. Dlatego prosiłbym o coś adekwatnego do mojego obecnego stanu wiedzy.

Przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam

0

Wnioskuję, że czytasz symfonię. Tam pod koniec działu masz zawsze jakieś zadanka + możesz napisać sam kody do zadań, które autor omawia i rozwiązuje.

0

ja bym polecał poznać jeszcze struktury struct, a później zacząć wyczyniać dziwne rzeczy z nimi i wskaźnikami, tak same wskaźniki to mało ciekawe będą, a jak coś ciekawe to lepsze;D a później się dowiedzieć co listy,stosy,kolejki itd.:)

0

@notexists

Jeszcze tylko rozdział o przeładowaniach funkcji i czekają na mnie klasy. Struktury są jeszcze daleko przede mną ;x

0

Stwórz trzy-wymiarową tablicę dynamiczną :) -> ćwiczenie nie dość, że pomoże Ci zrozumieć wskaźniki to jeszcze dynamiczne zarządzanie pamięcią :P

0

by the way

newbier napisał(a)

@notexists

Jeszcze tylko rozdział o przeładowaniach funkcji i czekają na mnie klasy. Struktury są jeszcze daleko przede mną ;x

Struktury to dokładnie to samo co klasy :). Dlatego rozdział o strukturach jest najkrótszy ze wszystkich. Dziwię się zresztą dlaczego autor nie połączył klas i struktur...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1