Witam, piszę aktualnie prostą grę snake w konsoli.
Opóźnienie działało ładnie dopóki nie chciałem wprowadzić warunków dla if a mianowicie uderzenia w ścianę
if (snake[LENGTH-1].x == -1) snake[LENGTH-1].x = 79{k=0};
if (snake[LENGTH-1].x == 80) snake[LENGTH-1].x = 0{k=0};
if (snake[LENGTH-1].y == -1) snake[LENGTH-1].y = 24{k=0};
if (snake[LENGTH-1].y == 25) snake[LENGTH-1].y = 0{k=0};
do opóźnienia używam funkcji
endwait = clock () + DELAY * CLOCKS_PER_SEC ;
while (clock() < endwait){}
{
którą średnio rozumiem ale się staram :)
Proszę o jakieś wskazówki jak to zrobić inną funkcja albo jak rozwiązać to żeby program mógł się zatrzymać w momencie uderzenia w ścianę lub wciśnięcia odpowiedniego klawisza.
Z góry dziękuję.
TU cały program
http://wklej.org/hash/7557dcef43d/