Zacząłem bawić się z klasami, zrobilem swoja klase, jest w niej dosc duzo wartosci, wiec reczne wpisywanie byloby bezsensowne, napisalem petle wczytujaca i tutaj wywala błąd. Kawałek kodu :

 class player
{

    public:
    player();
    string name;
    string surname;
    int age;
    int height;
    short int pt3[2]; //
    short int pt2[2]; //     0 - hit's; 1 - attepmts; 2 - shoting skill
    short int pt1[2]; //
    short int rebounds[1]; // 0 - defense rebounds; 1 - offence rebounds
    short int steals;
    int pts[1];


    void stats()
    {
        cout << surname << "\t" << pt3[0] << "/" << pt3[1] << "\t" << fixed <<  double(pt3[0]/pt3[1]) << "%";
        cout << "\t" << pt2[0] << "/" << pt2[1] << "\t" << fixed << double(pt2[0]/pt2[1]) << "%";
        cout << "\t" << pt1[0] << "/" << pt1[1] << "\t" << fixed << double(pt1[0]/pt1[1]) << "%";
        cout << "\t" << rebounds[0] << "\t" << rebounds[1];
        cout << "\t" << steals << "\t" << pts << " pts.";
    }
};

i pętelka :

int i;
    ifstream PLRS_LOAD("C:\\p1.txt");
    player *p;
    p = P1_PLAYERS[0];
    for(i=0; i<i; i++)
    {

        PLRS_LOAD >> p->name >> p->surname >> p->age >> p->height;
        PLRS_LOAD >> p->pt3[0] >> p->pt3[1] >> p->pt3[0];
        PLRS_LOAD >> p->pt2[0] >> p->pt2[1] >> p->pt2[0];
        PLRS_LOAD >> p->pt1[0] >> p->pt1[1] >> p->pt1[0];
        PLRS_LOAD >> p->rebounds[0] >> p->rebounds[1];
        PLRS_LOAD >> p->steals;
        PLRS_LOAD >> p->pts[0] >> p->pts[1];
    }

przy ustawianiu wskaźnika na początek tablicy P1_PLAYERS[0] wywala : error: cannot convert player' to player*' in assignment|
nie wiem czy wybralem dobry sposob, dopiero co zaczalem ogarniac pojęcie klas i wskaźników.
+1 more question, dobrze napisałem tą funkcję void stats()? czy po wpisaniu np. P1_PLAYERS[5].stats(); wypisze mi staty gracza 5?

edit: powinno być w dziale C++, źle kliknąłęm : /

edit2: doszedłem do tego, że nie "podwyższam" wartości mojej zmiennej, tylko wartość wskaźnika, czyli w pętli powinno być p++, wtedy wszysto działa :)