Cześć. Czy używał ktoś z Was tej biblioteki? Zastanawiam się czy posiada ona możliwość wyświetlania animacji kafelka? Kiedy próbuję wyświetlić w grze moją mapę "abc_main.tmx" (stworzony w aplikacli Tiled) to mój kafelek z animacją pozostaje nieruchomy. Jestem na tyle zdesperowany wyświetlaniem animacji kafelków, że myślę o przerobieniu całego progresu gry do projektu od nowa na podstawie libGDX. Ale z drugiej strony, może jednak da się tego uniknąć bo doprowadzenie projektu od zera do momentu, w którym jest obecnie ta gra to zajmie mi sporo czasu, mając też na uwadze, że libGDX jest dla mnie cyzmś nowym.
Także jakby ktoś mi napisał jak osiągnąć wyświetlanie animacji / framesów ze wspomnianą wyżej biblioteką będę mega wdzięczny.
Oto kluczowe w kontekście tego zagadnienia fragmenty kodu:
GameThread.java
public class GameThread<T extends GameSurface> extends Thread {
private boolean isRunning;
private long startTime, loopTime;
private long delay = 33;
private SurfaceHolder surfaceHolder;
private T gameSurface;
public GameThread(SurfaceHolder surfaceHolder, T gameSurface) {
this.surfaceHolder= surfaceHolder;
this.gameSurface = gameSurface;
isRunning = true;
}
@Override
public void run() {
while(isRunning) {
startTime = SystemClock.uptimeMillis();
Canvas canvas = surfaceHolder.lockCanvas(null);
if(canvas != null) {
synchronized (surfaceHolder) {
gameSurface.drawMapBitmap(canvas);
(...)
}
GameMainSurface.java
@Override
public void drawMapBitmap(Canvas canvas) {
if (((ActivityGame) context).isDemo() && currentMap instanceof MapMain)
canvas.drawBitmap(mapMainImageResizedLayer1, 0, 0, pt.pMap);
(...)
}
@Override
protected void initMaps() {
TileMapData tileMainMapData = TmxLoader.readTMX("abc_main.tmx", context);
int mapMainWidth = tileMainMapData.width;
int mapMainHeight = tileMainMapData.height;
Bitmap mapImageOrgLayer1 = TmxLoader.createBitmap(tileMainMapData, context, 0, 1);
mapMainImageResizedLayer1 = Bitmap.createScaledBitmap(mapImageOrgLayer1, getCellWidth() * mapMainWidth, getCellHeight() * mapMainHeight, false);
(...)
}