Dostaję bardzo często ten błąd w mojej grze na Androida. Stack trace wygląda nastepująco:
2020-11-07 11:05:51.916 3819-3855/? E/WindowManager: RemoteException occurs on reporting focusChanged, w=Window{a834684 u0 pl.jawegiel.endlessblow/pl.jawegiel.endlessblow.activities.Gra EXITING}
android.os.DeadObjectException
at android.os.BinderProxy.transactNative(Native Method)
at android.os.BinderProxy.transact(Binder.java:1145)
at android.view.IWindow$Stub$Proxy.windowFocusChanged(IWindow.java:500)
at com.android.server.wm.WindowState.reportFocusChangedSerialized(Unknown Source:41)
at com.android.server.wm.WindowManagerService$H.handleMessage(Unknown Source:1754)
at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:106)
at android.os.Looper.loop(Looper.java:214)
at android.os.HandlerThread.run(HandlerThread.java:65)
at com.android.server.ServiceThread.run(Unknown Source:12)
Nie wiem kiedy i gdzie to się dzieje.
Aby naprawić ten błąd otoczyłem całą metodę onCreate()
blokiem try catch ale na próżno, żadne dodatkowe logi się nie wyświetliły.
Wyczytałem, że powinienem w takim przypadku nadpisać metodę onDestroy()
ale w jaki sposób ona miałaby mi pomóc w znalezieniu martwego obiektu i gdzie ten błąd się pojawia i w jaki sposób ta nadpisana implementacja metody powinna wyglądać żeby wyprintować stack trace w logach?