Cześć,
Sprawa ociera się o prawo pracy. W skrócie pracuje jako programista na umowie o pracę w banku.
Miesiąc temu (po 3 latach pracy) wymienili nam stacjonarki na laptopy(bez stacji dokujących - jest wielki bałagan na biurkach z powodu kabli). Lecz nie ma możliwości pracy zdalnej(czytaj niżej). Nie jest to brak możliwości technicznej ponieważ jest VPN i wszystko działa.
Mój zespół tworzy parę projektów i jeden z nich miał ostatnio imprezkę/konferencje(tylko dla pracujących nad tym projektem).
Oczywiście delegacja piątek/sobota.
Co mnie interesuje to fakt, że kazano nam wziąć laptopy i w razie co łatać produkcje. Tak podczas konferencji, w pociągu i w sobotę część z nas łączyła się do pracy coś tam porobić(e-mail, jakieś pierdoły).
Za pracę w dzień wolny(weekend) należy się dodatkowy dzień wolny(kodeks pracy) jednak jak to się ma gdy byliśmy na konferencji/w delegacji służbowej? Dodam, że z soboty zostało nam nie całe 6 godzin ;)
PS: Tak mamy laptopy, możemy technicznie pracować zdalnie ale nie ma takiej możliwości gdy ktoś chce. Tylko gdy chce szef :)