Może coś takiego, ale nie mam pewności. Losujesz liczby w tym przedziale w pętli. Następnie Math.round podnosisz do górnej wartości bo samo Math.random() * i
da ci zmiennoprzecinkową liczbę a potrzebna jest całkowita. Na końcu warunek i modulo (reszta z dzielenia) jeśli nie ma końcówki wtedy zwraca 0 i to jest wynik którego szukasz, koniec programu. I za każdym razem jak będziesz odświeżał dostaniesz inne liczby random i inną listę w konsoli.
<html>
<head></head>
<body>
<script>
var i = 0;
var min = 10;
var max = 39;
for (i; i <= max; i++) {
if (i >= min && i <= max) {
var random = Math.random() * i;
random = Math.round(random); // Math.round Zwraca daną liczbę zaokrągloną do najbliższej liczby całkowitej. Dlatego nie Math.floor itp bo nie może być 0
console.log(random + " " + i + " ==> " + (random % 6)); // % - modulo - reszta z dzielenia, jeśli jest 0 wtedy Twój warunek jest spełniony
if ((random % 6) == 0) break; // wyłącz to żeby zobaczyć całą listę wartości w konsoli
}
}
</script>
</body>
</html>