Heloł, czy jest możliwe tworzenie obiektów na podstawie konstruktora klasy X ale poprzez wywołanie metody w klasie Y tak żeby przekazać jakieś argumenty jako nazwę obiektu?
Rozbiję pytanie na segmenty:
- Czy da się przekazać string lub zmienną jako nazwę obiektu przy jego tworzeniu? (np. let x = new Dupa(); gdzie x jest jakimś stringiem który pobieramy z inputa. Da się t jakoś podstawić? czy wszystkie deklaracje muszą być sztywno deklarowane.).
- Jeśli tworzycie projekt prostego sklepu internetowego to czy przy dodawaniu produktów korzystacie z klas i obiektów (tworzycie nowy obiekt po kliknięciu)? czy może jest jakaś inna alternatywa która lepiej się spisuje.
- Czy jeśli odpowiedź na pytanie nr 2 brzmi tak to czy dobrą praktyką jest grupowanie produktów (obiektów) w tablice i kolejne obiekty i tablice itd. z podziałem na kategorie.
- Jak rozwiązuje się takie zagadnienie profesjonalnie? Aplikacje jak np. Allegro.