Java problem z JButton'nami

0

Witam
Mam taki problem z jbuttonami że pojawia się tło z innych buttonów.
Do każdemu buttonowi nadaję takie wartości :
https://streamable.com/b5oidm
Potrzebuję żeby obrazki w buttonach były na rozciągnięte maksymalnie na button to używam tego :

            imageClicked = new ImageIcon(ImageIO.read(HuntingPanel.this.getClass().getResource("/bClicked.png")).getScaledInstance(WIDTH_BUTTON,HEIGHT_BUTTON,Image.SCALE_SMOOTH));

    public JButton createButton(String name, JPanel panel) {
        JButton button = new JButton(name);
        button.setIcon(imageExited);
        button.setRolloverIcon(imageEntered);
        button.setPressedIcon(imageClicked);

        button.setHorizontalTextPosition(JButton.CENTER);
        button.setVerticalTextPosition(JButton.CENTER);

        button.setFocusable(false);
        button.setFont(fontButton);
        button.addActionListener(this);
        button.setForeground(Color.YELLOW);
        button.setContentAreaFilled(false);
        button.setBorderPainted(false);
        button.setFocusPainted(false);

        button.setPreferredSize(new Dimension(WIDTH_BUTTON, HEIGHT_BUTTON));
        button.setMaximumSize(new Dimension(WIDTH_BUTTON, HEIGHT_BUTTON));
        button.setMinimumSize(new Dimension(WIDTH_BUTTON, HEIGHT_BUTTON));

        panel.add(button);

        return button;
    }
0

jeśli mogę coś doradzić, to dopracuj .png, z których korzystasz, bo robienie tego z poziomu Javy to jest pain-in-the-neck. Nigdy nie uda Ci się tego zrobić dobrze, bo ten język nie służy robieniu "ładnego" UI. A jak "dopracujesz" bitmapy itp. to będziesz miał większą korzyść. Będziesz miał więcej bitmap, ale to wcale nie szkodzi. Dodawanie kolejnych bitmap, to tylko kolejne zawołanie new ImageIcon()

W tym setupie, który pokazujesz, trzeba by np. jakoś zmniejszać celowo rozdzielczość i dopasowywać/centrować to, bawić się w przesuwanie pixeli. Gra nie warta świeczki :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1