Witam! Pisze prostą aplikacje i chce wyświetlić w niej 2 przyciski jeden wyświetla się od razu drugi niestety staje się widoczny dopiero po najechaniu na niego nie wiem czemu tak się dzieje mógłby ktoś pomóc?
package Ogame;
import javax.swing.JButton;
import javax.swing.JFrame;
import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Image;
import java.awt.image.BufferedImage;
import java.net.URL;
import javax.imageio.ImageIO;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
public class Ogame extends JFrame {
Image img,img1,imgkrysztal,imgmetal,imgdeuter,metall,kristall,deuterium;
private JButton budkry;
private JButton budmet;
ActionListener al = new ActionListener(){
public void actionPerformed(ActionEvent e){
}
};
public Ogame(){
setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
setLayout(null);
img =loadImage("kop.jpg");
img1 =loadImage("background.jpg");
imgkrysztal = loadImage("krysztal.jpg");
imgmetal = loadImage("metal.jpg");
imgdeuter = loadImage("deuter.jpg");
metall = loadImage("metall.gif");
kristall = loadImage("kristall.gif");
deuterium = loadImage("deuterium.gif");
budkry = new JButton("Buduj");
budkry.setBounds(600, 280, 100, 20);
budkry.addActionListener(al);
budmet = new JButton("Buduj");
budmet.setBounds(800,200,100,20);
budmet.addActionListener(al);
add(budmet);
add(budkry);
setBounds(0, 0, Stage.SZEROKOSC , Stage.WYSOKOSC);
setVisible(true);
}
public BufferedImage loadImage(String sciezka) {
URL url=null;
try {
url = getClass().getClassLoader().getResource(sciezka);
return ImageIO.read(url);
} catch (Exception e) {
System.out.println("error 0001");
System.exit(0);
return null;
}
}
public void paint(Graphics gDC){
gDC.drawImage(img1, 1, 1, this);
gDC.drawImage(imgkrysztal, 300, 270,this);
gDC.drawImage(imgmetal, 300, 150, this);
gDC.drawImage(imgdeuter, 300, 390, this);
gDC.drawImage(metall, 350, 40, this);
gDC.drawImage(kristall, 550, 40,this);
gDC.drawImage(deuterium, 750, 40, this);
gDC.setColor(Color.WHITE);
gDC.drawString("1", 365, 75);
gDC.drawString("1", 565, 75);
gDC.drawString("1", 765, 75);
}
public static void main(String[] args){
new Ogame();
}
}