Witam, chciałbym zrobić metodę która będzie miała za zadanie wykrywać kolizje obiektów z postacią sterowaną. Wygląda póki co tak:
public boolean Kolizja()
{
if(X1positionMan > box.leftSide || XpositionMan <box.rightSide || box.topSide < Y1positionMan || box.bottomSide > YpositionMan)
{
return true;
}
return false;
}
To jest klasa Textury która wygląda tak:
public class Textury
{
public int rightSide;
public int leftSide;
public int topSide;
public int bottomSide;
public Textury(int r, int l, int t, int b)
{
rightSide = r;
leftSide = l;
topSide = t;
bottomSide = b;
}
}
Konstruktor tej klasy ma ustawiac parametry textury, którą nazwałem box.
Teraz moje pytanie: w jaki sposób do metody kolizja() przeslac te dane z konstruktora?
Probowalem cos takiego :
kolizja(int XpositionMan, box.leftSide, ...)
niestety nie działa :/