Szachy-Klient-Serwer-Klient jak to zrobic?

0

Witam.
Mam już zrobioną grę Szachy na 2 osoby. Chciałbym to teraz przerobić tak, żeby utworzyć Serwer i żeby było 2 klientów (2 graczy) jak się do tego zabrać? Chciałbym, żeby opierało się to na protokole TCP i było zrobione na Localhoscie.

0

najłatwiejszy sposób, to napisać na 4P oni se poradzą, trudniejszy to napisać kilka linii kodu i ups nagle serwer istnieje... kolejne kilka i ups klient także...

0

Kolega @MiM1 ma racje, to nie jest forum od wykonywania za innych roboty. My możemy ci pomóc naprawić kod, poprawić jego jakość, ewentualnie odpowiedzieć na pytania, które mają jakikolwiek sens(twoje pytanie do takich nie należy) np. jakiej biblioteki użyć?

0

Prosiłbym o wyjaśnienie kodu:
-czy serwer łączy się z klientami?
-czy wyswietlony komunikat jest tym co sie przeslalo miedzy klientem a serwerem czy tylko to mi wypisuje w konsoli?
-i co musialbym zmienic w kodzie, żeby komunikacja działała tak:
(klient1 wysyła wiadomość na serwer,(w tym czasie klient2 nie może nic zrobić) i potem serwer czeka na odpowiedz klienta2 (a klient1 na razie nie może nic wysłać) i tak na zmiane?

0

Jak ja kocham polskie fora <3

Kodu to ja Ci nie napisze :D Ale mogę napisać, jak ja bym to zrobił.
Serwer tworzy grę. Przetrzymujesz ją w pliku czy czymkolwiek tam chcesz. Kolejne ruchy ruchy wysyłasz "paczkami" (obiekty, posty z parametrami itp.). Serwer analizuje dane i odsyła np. aktualny stan szachownicy, albo inny bardziej zoptymalizowany sposób.

0

lichess.org ;)

0
public class ClassicSingleton {
   private static ClassicSingleton instance = null;
   protected ClassicSingleton() {
      // Exists only to defeat instantiation.
   }
   public static ClassicSingleton getInstance() {
      if(instance == null) {
         instance = new ClassicSingleton();
      }
      return instance;
   }
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0