Witam,
robie małą gre w Android Studio, powiedzmy ze sa dwa przyciski TAK i NIE, mam na klikanie TAK np 5 sekund i przechodzi do activity Super lecz jak nacisne NIE to przechodzi do activity Kiepsko. Problem polega na tym ze jak po odpaleniu gry kliknę na NIE to przechodzi do Kiepsko ale i tak po 5 sekundach przenosi mnie do Super.
Handler mHandler = new Handler();
mHandler.postDelayed(new Runnable() {
public void run() {
startActivity(new Intent(Game.this, Success.class));
finish();
}
}, 3000);
public void useTimer() {
Timer mTimer = new Timer();
mTimer.schedule(new TimerTask() {
@Override
public void run() {
startActivity(new Intent(Game.this, Success.class));
finish();
}
}, 3000);
}
Korzystam również z timera który po prostu liczy czas od uruchomienia activity
public Runnable updateTimerThread = new Runnable() {
public void run() {
timeInMilliseconds = SystemClock.uptimeMillis() - startTime;
updatedTime = timeSwapBuff + timeInMilliseconds;
int secs = (int) (updatedTime / 1000);
secs = secs % 60;
int milliseconds = (int) (updatedTime % 1000);
timerValue.setText(""
+ String.format("%02d", secs) + ":"
+ String.format("%03d", milliseconds));
customHandler.postDelayed(this, 0);
}
};
Może z niego by sie dało by sie po osiągnieciu np 10 sekund przejsc do innego activity ?
Powiedzmy że te przycisk TAK to metda jeden() a NIE to dwa()