Fullscreen działa bez problemu. Za bardzo nie wiem o co Ci chodzi.
package test;
import javafx.application.Application;
import javafx.scene.Parent;
import javafx.scene.Scene;
import javafx.scene.control.Button;
import javafx.scene.layout.BorderPane;
import javafx.stage.Stage;
public class FullScreenExample extends Application {
public Parent createContent() {
/* layout */
BorderPane layout = new BorderPane();
/* layout -> center */
Button button = new Button("Click Me <3");
button.setOnAction((actionEvent) -> {
Stage stage = new Stage();
stage.setScene(new Scene(new BorderPane()));
stage.setTitle("Stage no. 2");
stage.setFullScreen(true);
stage.show();
});
/* return layout */
layout.setCenter(button);
return layout;
}
@Override
public void start(Stage stage) throws Exception {
stage.setScene(new Scene(createContent()));
stage.setTitle("Stage no. 1");
stage.setFullScreen(true);
stage.show();
}
public static void main(String[] args) {
launch(args);
}
}
Jeżeli myślisz o tym, żeby np. dwa okna były widoczne jednocześnie, wykorzystując jednak całą dostępną przestrzeń, tylko podzieloną równo na dwa (horyzontalnie, czy wertykalnie), to musisz pobrać informacje o danym wyświetlaczu, na którym wyświetlasz swoje obiekty i odpowiednio ustawić lokalizację wyświetlanych okien.