**Witam,

Tak jak w temacie. Piszę pierwszą aplikację na bazie gry w węża. Problem polega na tym, że w klasie Canvas nie rozpoznaje mi funkcji setCurrent(). Generalnie po wciśnięciu Menu podczas trwania Canvas ma wyjść do menu głównego w Midlet

Klasa Midlet
**
import javax.microedition.lcdui.Display;
import javax.microedition.midlet.;
import javax.microedition.lcdui.
;
import java.util.*;

public class TestCanvas extends MIDlet implements CommandListener
{
MyCanvas mc;
private Command backCommand = new Command("Wróć", Command.BACK, 1);
public Display display;
public List list = new List("Menu", List.IMPLICIT);
public TestCanvas()
{
// Display scrn = Display.getDisplay(this);
// MyCanvas mc = new MyCanvas();
// scrn.setCurrent(mc);
list.append("Start", null);
list.append("Szybkość", null);
list.append("Wyjście", null);
list.setCommandListener(this);
display = Display.getDisplay(this);
}
public void startApp() {
display.setCurrent(list);
}

public void pauseApp() {
}

public void destroyApp(boolean unconditional) {
}
public void commandAction (Command c, Displayable s)
{
    if (c == list.SELECT_COMMAND) 
    { // jeżeli został wybrany któryś z elementów menu
        /* Jeżeli jest to Start to tworzony jest nowy obiekt mc
        (dzięki temu nie trzeba wyłączać całej aplikacji żeby
        zagrać jeszcze raz) oraz jest on wyświetlany. */
        if (list.getString(list.getSelectedIndex()) == "Start") 
        { 
            mc=new MyCanvas();
            display.setCurrent(mc);
        }
        if (list.getString(list.getSelectedIndex()) == "Wyjście")
        {
            notifyDestroyed();
        }
    }
}

}

Klasa Canvas

class MyCanvas extends Canvas implements Runnable, CommandListener {

private Command anuluj = new Command("Menu", Command.BACK, 1);

public MyCanvas() {

    setCommandListener(this); // ustawianie nasłuchiwania zdarzeń
    addCommand(anuluj); //  ustawienie możliwości powrotu do menu głównego gry
    if (runner == null) 
    { 
        runner = new Thread(this);
        runner.start();
    }
    
}

...
...
...
public void commandAction(Command command, Displayable displayable)
{
if (command == anuluj)
{
display.setCurrent(list);
}
}
**
**