Piszę kod mający uruchomić menu do gry. Menu ma mieć tło (w kodzie plik MenuTlo.gif) oraz 3 przyciski na nim. Po kompilacji gotowego kodu pojawia się sam obrazek - bez przycisków. W jaki sposób wyświetlić przyciski na obrazie?

 import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;

public class CTFStart
{
	public static void main(String[] args)
	{
		RamkaMenu rm = new RamkaMenu();
		rm.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
		rm.show();
	}
}

class RamkaMenu extends JFrame
{
	public RamkaMenu()
	{
		Toolkit zestaw = Toolkit.getDefaultToolkit();
		Dimension rozEkr = zestaw.getScreenSize();
		int wysEkr = rozEkr.height;
		int szerEkr = rozEkr.width;
		
		setSize(szerEkr, wysEkr);
		setLocation(0, 0);
		
		setTitle("Call to Fight");
		
		TloMenu tm = new TloMenu();
		Container tmc = getContentPane();
		tmc.add(tm);
	}
}

class TloMenu extends JPanel
{
	public void paintComponent(Graphics g)
	{
		super.paintComponent(g);
		String doObrazMenuTlo = "MenuTlo.gif";
		Image ObrazMenuTlo = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(doObrazMenuTlo);
		g.drawImage(ObrazMenuTlo, 0, 0, null);
	}
	
	public void TloMenu()
	{
		JButton NowaGra = new JButton("Nowa Gra");
		JButton Wczytaj = new JButton("Wczytaj grę");
		JButton Koniec = new JButton("Wyjdź z gry");
		
		add(NowaGra);
		add(Wczytaj);
		add(Koniec);
	}
}

EDIT: Gdy ukryję kod odpowiedzialny za pojawienie się obrazka, przyciski nadal się nie pojawiają. To z nimi musi być jakiś problem.