Piszę kod mający uruchomić menu do gry. Menu ma mieć tło (w kodzie plik MenuTlo.gif) oraz 3 przyciski na nim. Po kompilacji gotowego kodu pojawia się sam obrazek - bez przycisków. W jaki sposób wyświetlić przyciski na obrazie?
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.*;
public class CTFStart
{
public static void main(String[] args)
{
RamkaMenu rm = new RamkaMenu();
rm.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
rm.show();
}
}
class RamkaMenu extends JFrame
{
public RamkaMenu()
{
Toolkit zestaw = Toolkit.getDefaultToolkit();
Dimension rozEkr = zestaw.getScreenSize();
int wysEkr = rozEkr.height;
int szerEkr = rozEkr.width;
setSize(szerEkr, wysEkr);
setLocation(0, 0);
setTitle("Call to Fight");
TloMenu tm = new TloMenu();
Container tmc = getContentPane();
tmc.add(tm);
}
}
class TloMenu extends JPanel
{
public void paintComponent(Graphics g)
{
super.paintComponent(g);
String doObrazMenuTlo = "MenuTlo.gif";
Image ObrazMenuTlo = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(doObrazMenuTlo);
g.drawImage(ObrazMenuTlo, 0, 0, null);
}
public void TloMenu()
{
JButton NowaGra = new JButton("Nowa Gra");
JButton Wczytaj = new JButton("Wczytaj grę");
JButton Koniec = new JButton("Wyjdź z gry");
add(NowaGra);
add(Wczytaj);
add(Koniec);
}
}
EDIT: Gdy ukryję kod odpowiedzialny za pojawienie się obrazka, przyciski nadal się nie pojawiają. To z nimi musi być jakiś problem.