WItam. Mam problem jak stworzyć dynamiczne przyciski w kontenerze JPanel. Chcę poprzez naciśnięcie przycisku "Nowa gra" na wylosowanych pozycjach umieścić 3 inne JButtony w tym samym oknie (JPanel) oraz wczytywać do nich ikony i nazwy. Następnie klikając na nie usuwać je z JPanel. Gdy usuniemy wszystkie, kolejne naciśnięcie "Nowa gra" umieści na tych samych pozycjach 3 JButtony, a następnie wczytujemy do nich inne ikony i nadajemy im inne nazwy.
Przyciski mają ikony liter oraz nazwę taką, jaką literę mają w danym momencie. Litery te skłądają sięna wyrazy np. koń, kot, osa. Trzeba je naciskać w odpowiedniej kolejności tak aby tworzyły ten wyraz, a po naciśnięciu mają znikać. działa to na zasadzie licznika i porównywania nazwy przyciku z tablicą Stringów np. String kot={"k", "o", "t"). Jezeli licznik jest 0 (kot[0] jest "k") i nacisnęliśmy przycisk "k" to przycisk z literą k znika (bo k=k), a następnie licznik zwiększamy o 1. A gdy licznik =3 to zerujemy go.
Problem polega na tym, że dla kilku różnych wyrazów działa w miarę dobrze ale chwilami się wywala bo jakimś cudem z przycisku odczytuje inne nazwy niż są lub jakimś cudem np kot[1] jest równy "t"?
Losuję wyraz a następnie w pętli Switch case 1:(dla wyrazu kot) case2:(dla wyrazu koń) itd losuję trzy pozycje przycisków klasą Random, następnie dodaję te przyciski do JPanel, wczytuję ikony metodą setIcon i nadaję nazwę setName, a gdy naciśniemy na niego to usuwam metodą JPanel.remove(przycisk)itd dla każdego z wylosowanych wyrazów.
Do przycisku "Nowa gra" dodaję ActionListener, potem metoda actionPerformed a w niej MouseListener i mouseClicked dla przycisków z literami.
Może ktoś ogarnia co może być nie tak....