Przesyłanie przez UDP Graphics

0

Witam!
Piszę grę karcianą multiplayer. Chciałbym jednak aby generowanie grafiki odbywało się na serwerze (ze względu na stopień skomplikowania interfejsu) i wszyscy klienci dostawali przez sieć obiekty Graphics, oraz wysyłali tylko współrzędne kliknięcia (w JFrame). Nie ma żadnych animacji ani przejść, częstotliwość odświeżania, myślę że powinna odbywać się na zasadzie eventów, ale nie więcej niż klatka na 0,5 sekundy. Graphics ma rozmiar 800x600, zawiera tekst i dosyć proste obrazki (z plików). Serwery będą stały na komputerach użytkowników (czyli wysyłanie na poziomie 0,25Mb/s - 0,5Mb/s), liczba połączonych jednocześnie graczy nie będzie przekraczała 10, a może nawet 5. Czy będzie to spełniało moje oczekiwania? Czy już lepiej pobawić się w zmianę kodu (niestety jest tego sporo) i przesyłać przez sieć tylko współrzędne, oraz tekst?

0

drugie rozwiązanie. Pierwsze - tak się nie robi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1