Przesyłanie pliku graficznego przez UDP

0

Witam.

Próbuję przetransferować plik png (screenshota) przez UDP i stanąłem na problemie z jego wysłaniem, ponieważ był za duży, aby go przesłać za jednym razem.
Próbowałem, jakoś podzielić zmienną Byte[] (którą wysyłam, zawiera screenshota), na mniejsze, ale nie poradziłem sobie z jej ponownym "złożeniem" po odebraniu.
Screenshot, ma od 700KB do ok. 5MB.

Czy istnieje jakiś sposób, aby to przesłać (program który wysyła pełni rolę servera)?
Ewentualnie może przez http jakoś spróbować?

2

Na początku wyślij wiadomość z informacją jak duży jest obrazek, a następnie wysyłaj obraz w częściach (tak by się mieściły). Każdej wiadomości dodaj nagłówek z indeksem wiadomości i przetwarzaj wiadomość N+1 dopiero, gdy odebrałeś wiadomość N. Gdy odebrałeś wszystkie części (wiesz ile chciałeś, bo było to w pierwszej wiadomości), to składasz obrazek do kupy.

Aby nie bawić się w indeksowanie wiadomości i ponowne wysyłanie tych, co nie dotarły możesz użyć TCP (gwarantuje kolejność i dotarcie wiadomości - o ile to jest możliwe).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1