Piszę pewną prostą grę w Javie całą rozgrywkę mam już zrobioną, jednak mam problem z obsługą przycisków które są obok pola gry (np. restart, pauza). Problem taki, że po naciśnięciu przycisku gra przestaje reagować na przyciski z klawiatury.
Sytuacja wygląda tak:
Mam klasę Board dziedziczącą po JPanel i implementującą actionListener.
Wewnątrz tej klasy mam klasę KAdapter dziedziczącą po KeyAdapter - obsługuje klawiaturę.
Wewnątrz konstruktora Board mam:
addKeyListener(new TAdapter()); i uruchomienie timera z konkretnym opóźnieniem.
Później w actionPerformed "poruszam grą", sprawdzam warunki itd.
Niezależnie od tego, czy do przycisku dodam actionPerformed, czy jest sobie taki "pusty" przycisk, to naciśnięcie dowolnego przycisku powoduje utratę kontroli nad grą.
To są moje początki z Javą, więc zapewne popełniłem jakiś błąd w podejściu do tematu, ale nie mogę nic konkretnego znaleźć...