Mój program mniej więcej wygląda tak :
class Klasagłówna extend Jframe {
// tutaj umieszczone są wszystkie zmienne
class Step implements ActionListener {
//tutaj obsluga klawisza po wciśnięciu którego będzie zmiana danych w ArrayList
}
Klasagłówna(){
//tutaj oczywiście inicjalizacja komponentów
}
void read(long a) {
//czytanie pliku
//long a liczba bajtow o jaką ma przeskoczyc w pliku
}
class KlasaPanelu extends JPanel {
//rozszerzenie panelu do rysowania
public void paintComponent(Graphics g) {
//tutaj rysujemy
//tutaj także znajduje się metoda read wiem (i chyba jej tu nie powinno być albo powinna być jakoś uzależniona od klasy głównej)
}
}
}
dane pobieram z pliku i wpisuję do ArrayList
Chciałem zrobić coś takiego że gdy naciskam przycisk to pobiera inne dane z pliku i robi repaint()
Ale nie wiem kompletnie jak...
klasa Step wygląda mniej więcej tak
class Step implements ActionListener {
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
read(14048);
drpan = new KlasaPanelu();
drpan.repaint();
}
}