Witam Wszystkich,
Na wstępie dodam że jestem zielony w programowaniu java. Do rzeczy: Mam w swoim aplecie układ współrzędnych, przyciski i suwaki. Próbuję dodać do tego na początek przesuwający się napis HelloWorld z prawej do lewej strony ale nie za bardzo mi to wychodzi. Mam oddzielnie stworzony taki program i się uruchamia, ale nie wiem jak go wrzucić w mój aby działał Zamieszczam swój szkielet (przepraszam za słabo czytelność jego) :
package pakiet;
import javax.swing.*;
import java.awt.*;
import java.awt.geom.*;
import java.util.*;
import javax.swing.border.*;
import javax.swing.event.*;
import java.applet.Applet;
public class Program
{
public static void main(String args[])
{
Okno okno=new Okno();
okno.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
okno.setVisible(true);
}
}
class Okno extends JFrame
{
public Okno() //
{
setTitle("Tytuł");
setSize(600,600);
UkladPanel p=new UkladPanel();
Container powzaw=getContentPane();
powzaw.add(p);
}
}
class UkladPanel extends JPanel implements Runnable
{
public void run()
{
repaint();
}
private static void createAndShowGUI()
{
SpringLayout layout = new SpringLayout();
}
LinkedList<Point2D.Double> points = new LinkedList<Point2D.Double>();
public static float zoom = 40;
Dimension size = null;
// Center
public static int midX;
public static int midY;
public static int defMidX = 315;
public static int defMidY = 200;
/* Dokładność */
/* Przyciski */
public UkladPanel()
{
super();
setBackground(Color.WHITE);
this.setVisible(true);
/* Suwaki */
init();
}
private void init()
{
repaint();
}
@Override
public void paintComponent(Graphics g) {
super.paintComponent(g);
/* Dynamiczne przeliczanie informacji */
}
/* Rysowanie osi */
public void drawAxis(Graphics g, Dimension size, int midX, int midY)
{
}
public static void main (String args[])
{
java.awt.EventQueue.invokeLater(new Runnable()
{
public void run()
{
new UkladPanel().setVisible(true);
Console.run(new UkladPanel(), 500, 500);
createAndShowGUI();
}
});
}
}
I kod programu który chce w nim umieścić:
class HelloAnim extends JApplet implements Runnable
{
Image buforI;
Graphics buforG;
int x = 0;
int y = 0;
int width = 0;
Thread my_thread = null;
public void init()
{
x = size().width;
y = size().height / 2;
width = x;
buforG = buforI.getGraphics();
}
public void start()
{
my_thread = new Thread(this);
my_thread.start();
}
public void run()
{
while(true)
{
repaint();
x -= 10;
if(x < 0)
x = width;
try
{
Thread.sleep(100);
}
catch(InterruptedException e)
{
}
}
}
public void paint(Graphics g)
{
g.drawString("Hello World!", x, y);
}
}