[J2ME] Zapis keyCode do tablicy String

0

Witam,
Nie moge zapisac do tablicy String kolejno nacisnietego przycisku:

        
String wybrane[];

protected void keyPressed(int keyCode){

            if (keyCode == Canvas.KEY_NUM0 || keyCode == Canvas.KEY_NUM1 || keyCode == Canvas.KEY_NUM2 || keyCode == Canvas.KEY_NUM3
                    || keyCode == Canvas.KEY_NUM4 || keyCode == 53 || keyCode == Canvas.KEY_NUM6 || keyCode == Canvas.KEY_NUM7
                    || keyCode == Canvas.KEY_NUM8 || keyCode == Canvas.KEY_NUM9) {

            wybrane[i] = Integer.toString(keyCode);

            

Podczas emulowania wywala mi blad w lini przypisania nie wazne co ustawie, probowalem nawet w taki sposob ale tez nie dziala:

            switch (keyCode) {
                case Canvas.KEY_NUM0: numer_klawisza="0"; break;
                case Canvas.KEY_NUM1: numer_klawisza="1"; break;
                case Canvas.KEY_NUM2: numer_klawisza="2"; break;
                case Canvas.KEY_NUM3: numer_klawisza="3"; break;
                case Canvas.KEY_NUM4: numer_klawisza="4"; break;
                case Canvas.KEY_NUM5: numer_klawisza="5"; break;
                case Canvas.KEY_NUM6: numer_klawisza="6"; break;
                case Canvas.KEY_NUM7: numer_klawisza="7"; break;
                case Canvas.KEY_NUM8: numer_klawisza="8"; break;
                case Canvas.KEY_NUM9: numer_klawisza="9"; break;

numerklawisza jest stringiem i przypisuje string do stringa.

0
wybrane[i] = Integer.toString(keyCode);

Co to jest i?

0

to jest integer zmieniany na koncu tej funkcji
i = i+1;

0

Przyjrzałem się dokładniej i widzę, że ty nigdzie nie tworzysz tablicy wybrane. Brakuje

wybrane = new String[rozmiar_tablicy];
0

Dzięki, dopiero teraz zauwazylem, ale zdefiniowalem to tak
String[] wybrane = new String[10];

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1