Gra na komórkę - źle działający g-sensor

0

Witam.
Znalazłem grę na Samsunga S5230 (Avila), która wykorzystuje czujnik ruchu. Niestety, w grze, działa on odwrotnie np. przechylając w prawo, kulka leci w lewo. Czy orientujecie się dlaczego tak jest, jak to naprawić?

Link do gry: http://www.sendspace.pl/file/d93f3e2e5ccce71b0211c31

Pozdrawiam

0

może ma tak być dla utrudnienia :D a poważnie to nie mam pojęcia czemu może w grze jest gdzieś ustawienie aby nie traktowało ruchów na odwrót jak w kompie z myszką w grach np. lotniczych

0

Najprawdopodobniej musiałbyś od nowa zbudować kod źródłowy(w którym wystarczyłoby pewnie zmodyfikować jedną linijkę). Jeśli masz dostęp do kodu, daj linka.
Jest pewna, bardzo mała szansa, że da się to zrobić zmieniając jara. W pliku manifest.mf(jar możesz rozpakować tak jak zip) zmień linię:
ReverseSoftkeys: true
na
ReverseSoftkeys: false

Będziesz miał zamienione softkeye, ale być może twórcy gry powiązali to też z obsługą czujnika(nikła szansa).

0
Hrypa napisał(a)

Najprawdopodobniej musiałbyś od nowa zbudować kod źródłowy(w którym wystarczyłoby pewnie zmodyfikować jedną linijkę). Jeśli masz dostęp do kodu, daj linka.

A nie da się wydobyć tego kodu z .jar?

0

nie

0

Zmień swoje położenie np. spróbuj na leżąco lub do góry nogami (komórkę oczywiście:P)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1