Witam
Chciałbym stworzyć coś na wzór stóp. Obiektem jest kwadrat, a stopami, ma być jego dolny bok.
Mój kod:
public Bohater(float x, float y, float width,float height, String sciezka) {
super(x, y, width,height, sciezka);
bodyDef = new BodyDef();
bodyDef.position.set(Swiat.WTB * x, Swiat.WTB * y);
bodyDef.type = BodyDef.BodyType.DynamicBody;
body = Swiat.world.createBody(bodyDef);
pShape = new PolygonShape();
pShape.setAsBox(sprite.getWidth() / 2 , sprite.getHeight() / 2 );
fixtureDef = new FixtureDef();
fixtureDef.shape = pShape;
fixtureDef.friction = 0.2f;
fixtureDef.density = 0.2f;
fixtureDef.restitution = 0.2f;
body.createFixture(fixtureDef);
body.getFixtureList().get(0).setUserData("B");
pShape.setAsBox(sprite.getWidth(),sprite.getHeight() / 10, new Vector2(0, - 16 * Swiat.WTB),0); // nie wiem jakie dać tutaj argumenty i co oznaczają poszczególne argumenty
fixtureDef.shape = pShape;
fixtureDef.isSensor = true;
body.createFixture(fixtureDef).setUserData("foot");
Proszę o pomoc !