problem z zapisem pliku .java na .class

0

Witam
Od razu powiem ze nie mam zadnego pojecia co do programowania w javie, moj problem polega na tym ze jeden plik .java chce edytowac i zapisac na .class, poczytalem na necie co i jak ze sie to robi za pomoca konsoli i pliku javac wiec w owy sie zaopatrzylem (java se development kit 6) i po probie zapisu na .class wyskakuje error a dokladnie 15 errorow zwiazanych z "cannot find symbol" i tu nie wiem jak to zapisac jesli ten plik jest podpisany pod kilka nastepnych plikow .java
tutaj zamieszcze ten kod:

package game.packets.server;

import game.GameEngine; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.L2PartyChar; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.MsgToSend; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendAction; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendMessagePack; <== jeden z errorow "cannot find symbol"

import java.nio.ByteBuffer;
import java.nio.ByteOrder;

public class PartyAllMembersPack extends ServerBasePack
{
private PartyAllMembersPack()
{
}

public static void runImplementatiton(GameEngine gameEngine, byte data[])
{
ByteBuffer buf = ByteBuffer.wrap(data);
buf.order(ByteOrder.LITTLE_ENDIAN);
buf.position(1);

  int objIdPartyLeader = buf.getInt();
  int partyType = buf.getInt();
  int size = buf.getInt();

  L2PartyChar l2PartyChars[] = new L2PartyChar[size];

  for (int i = 0; i < size; i++)
  {
  	int objIdPartyChar = buf.getInt();

  	L2PartyChar l2PartyChar = gameEngine.getMaps().getOrCreatePartyChar(objIdPartyChar);

  	l2PartyChar.partyCharName = readS(buf);
  	l2PartyChar.cp = buf.getInt();
  	l2PartyChar.cpMax = buf.getInt();
  	l2PartyChar.hp = buf.getInt();
  	l2PartyChar.hpMax = buf.getInt();
  	l2PartyChar.mp = buf.getInt();
  	l2PartyChar.mpMax = buf.getInt();
  	l2PartyChar.partyCharLevel = buf.getInt();
  	l2PartyChar.partyCharClassId = buf.getInt();
  	buf.getInt();// protocol
  	buf.getInt();// protocol

  	l2PartyChars[i] = l2PartyChar;

  	if (objIdPartyChar == objIdPartyLeader)
  	{
            //clear cast skill list
            gameEngine.clearAllSkillsToCast();
            
  		l2PartyChar.isLeader = true;
  		SendAction.runImplementatiton(gameEngine, gameEngine.getUserChar(), l2PartyChar.objIdPartyChar);

  		if (gameEngine.checkItemCount(728) < 100)
  		{
  			gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Mana potion"));		<span style="color: red"><b><==Me traga Mana potion - m.in. ten teks chce zmienic na polski</b></span>		
  		}

  		if (gameEngine.checkItemCount(1459) < 100)
  		{
                    gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Cristal C"));            
  		}
  		
  		if (gameEngine.checkItemCount(3031) < 100)
  		{
                gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Spirit ore"));                   
  		}

  	} else
  	{
  		l2PartyChar.isLeader = false;
  	}

  }

  gameEngine.addPartyChars(l2PartyChars);

}
}

probowalem cos edytowac to w programie netbeans ale tez wyskakuja te cannot find symbol, poszperalem po plikach tego programu co chce edytowac i znalazlem w pliku .classpath ze program byl robiony w Eclipse bo ma tam odnosniki do jego pluginow i przy probie zapisu edytowanego pliku java na class program usunal niektore slowa kodu jakby ich w ogole nie rozpoznawal ;/

tutaj zamieszczam link do tego programu ktory chce edytowac jakby ktos byl chetny to sprawdzic: http://rapidshare.com/files/179109064/Fox1.rar.html
Od razu napisze ze program sluzy do stawiania postaci bufferow na boty w grze Lineage II

Bardzo prosze o jakis maly poradnik jak to zapisac gdyz jestem pewien ze bym chcial edytowac wiecej plikow .class w tym programie

Z gory dziekuje i pozdrawiam

0

i co nie znajdzie sie osoba ktora by mi mogla pomoc :-( :-/

prosze chociaz o lekkie wskazowki...

0

Grzebanie w cudzym programie, to ciężka sprawa. Jeszcze cięższa jeżeli nie masz żadnego pojęcia o języku w którym jest napisany, jeszcze cięższa gdy nie masz źródeł, a pliki wykonywalne, a już kompletnie pojarana kiedy sam program łamie czyjąś licencję i stąd jest nielegalny. Potrzeba Ci wiedzy o tym jak skompilować cały cudzy projekt wprowadzając do niego na dodatek zmiany. Tutaj nie da się zrobić "lekkiej podpowiedzi" bo musiałby to być po prostu wykład. Na dodatek jeżeli nie masz zamiaru uczyć się programować w Javie, to wiedza jak kompilować i budować programy w Javie jest Ci kompletnie zbędna. A cały pomysł bez sensu. :-/

0

package game.packets.server;

import game.GameEngine; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.L2PartyChar; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.MsgToSend; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendAction; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendMessagePack; <== jeden z errorow "cannot find symbol"

cannot find symbol - > czyli nie może znaleźć czegoś takiego jak: game.GameEngine i inne ...
musisz miec jara z tymi clasami lub same classy
podpinasz pod kompilacje i nie bedzie problemu

Proponuje zainstalowac sobie NetBeans'a lub eclipsa i swtorzyć projekt, pozmieniac pod swoje potrzeby i nacisnac przycisk kompilacji a wszystko ladnie samo sie skompiluje

powodzenia !!!

0

Sprawdź swoją zmienną CLASSPATH (Uruchom> cmd > "set CLASSPATH") i upewnij się że masz ścieżkę do folderu twojej paczki. Sam miałem kiedyś taki problem.
Jak masz linuxa to odpal konsole i wpisz env | grep CLASSPATH.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1