Witam,

chcialem zapytac o szczegoly dotyczace klasy Player.
Mianowicie w mej aplikacji, po wcisnieciu odpowiedniego klaiwsza (tutaj 5) odgrywany powinien byc dzwiek. Player jst zaladowany, w stanie REFETCHED i wywolywana jest metoda .start().
Player odgrywa dzwiek, tylko ze z opoznieniem (roznie bywa, czasem dzwiek odegrany jest natychmiast, czasem mija do ok 0.5 sec nim zostanie odegrany). Ponadto zatrzymanie playera metoda .stop() dziala jeszcze gorzej, zamyka go dopiero po jakiejs sekundzie.
Przeszkadza to w mojej grze, gdyz dzwiek wystrzalu jest odgrwany z opoznieniem, a nim player nie zostanie zamkniety nie mozna ponownie odegrac dzwieku.
W dokumentacji napisno, ze po wywolaniu metody stop, player zacznie odgrywac dzwiek "as soon as possible" (co to znaczy? czemu nie moze od razu? co go moze zatrzymac?)

Probowalem przeladowywac player po odegraniu dzwieku (.stop() -> .deallocate() -> null i ponownie zaladowac), zatrzymywac go po 200ms etc. nic nie pomagalo.

Dodam ze problem wystepuje jedynie na telefonie, na emulatorze wszystko smiga.

Czy ktos sie spotkal z tym wczesniej?

Z gory dziekuje za informacje.