GameCanvas i problem z klawiszami

0

Witam
Mam problem z obsluga klawiszy. Tworze klase Midletu w ktorej przechowuje referencje do obiektu gry. Przypisuje mu 3 komendy: wyjscie (Command.EXIT), menu (Command.BACK), nowa gra (Command.SCREEN). Wywoluje tez tryb pelnoekranowy setFullScreenMode, W klasie gry mam implementacje funkcji keyReleased, w ktorej tworze zmienna int i przypisuje jej wartosc funkcji getGameAction z parametrem pobranym z keyPressed czyli wszystko zgodnie z dokumentacja. Problem lezy w tym, ze dla klawiszy LEFT RIGHT wszystko dziala jak nalezy tzn. obsluga gry jest mozliwa zarowno klawiszami strzalek jak i cyfr 4/5 natomiast jezeli chodzi o przycisk FIRE to dziala tylko wcisniecie cyfry 5 a po wcisnieciu joysticka pojawia sie menu z wszystkimi komendami ktore przypisalem do instancji obiektu gry. Na noki e50, emulatorze dziala jak nalezy, testowalem na 2 nokiach z klapka 6103 i innych i nie dziala.
Ktos ma moze pomysl jak to zrobic zeby dzialalo bezblednie na kazdym telefonie wyposazonym oprocz klawiatury numerycznej w strzalki i joya?
Pozdrawiam

0

pomodlić się i ściągnąć kompilatory oddzielny dla każdego z telefonów :) I mówię serio. W praktyce każda Nokia ma troszkę inną KVM i trzeba kompilować oddzielnie na każdą z nich. Na całe szczęście można sobie ułatwić życie używając Mavena2 i konfigurując profile po jednym na każdy telefon z oddzielnie zdefiniowanym kompilatorem. W praktyce tak kompilowałem ale projekty EE, a nie ME ale to tylko kwestia zmiany konfiguracji kompilatora w profilu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1