Sterowanie kilkoma klawiszami

0

Witam. Mój problem jest następujący:
Piszę prostą grę 2D w SFML 2.1, jednak mam problem ze sterowaniem, gdy wciskam równocześnie strzałkę w dół i w prawo to wszystko jest jest dobrze (postać idzie po skosie) do momentu, aż puszcze któryś z klawiszy, następnie jeżeli wcisnę jeszcze jakiś klawisz to ten 1 (cały czas wciśnięty) znowu działa. Do obsługi klawiatury używam sf::isKeyPressed. Proszę o pomoc. Męczę się już z tym drugi dzień.

Kod jakim się posługuję:

if (Keyboard::isKeyPressed(sterowanie.sterGora()))
{
	pozycja_kopia.y -= predkosc;
}
if (Keyboard::isKeyPressed(sterowanie.sterDol()))
{
	pozycja_kopia.y += predkosc;
}
if (Keyboard::isKeyPressed(sterowanie.sterLewo()))
{
	pozycja_kopia.x -= predkosc;
}
if (Keyboard::isKeyPressed(sterowanie.sterPrawo()))
{
	pozycja_kopia.x += predkosc;
}

Gdzie sterowanie.sterGora() zwraca po prostu sf::Up itd.

0

Udało mi się to naprawić, wystarczyło wyciągnąć wszystkieKeyboard::isKeyPressed() poza pętle while (oknoAplikacji.pollEvent(zdarzenie))

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1