Obrysowanie obiektu, cannot resolve symbol

0

Witam Wszystkich.

Mam nastepujący problem, który dotyczy obrysowywania obiektu i przypisania do niego dzwieku.

Poniżej przedstawiam mój kod:

import java.applet.Applet;
import java.applet.AudioClip;
import java.awt.*;
import java.awt.event.MouseEvent;
import java.awt.event.MouseListener;

public class zwierzaki extends Applet
    implements MouseListener
{


    public void init()
    {
        addMouseListener(this);
        tytul =  getImage(getDocumentBase(), "tytul.jpg");
        koguto = getImage(getDocumentBase(), "kogut.jpg");
        krowao = getImage(getDocumentBase(), "krowa.jpg");
        osiolo = getImage(getDocumentBase(), "osiol.jpg");
        owcao = getImage(getDocumentBase(), "owca.jpg");
        pieso = getImage(getDocumentBase(), "pies.jpg");
        ptako = getImage(getDocumentBase(), "ptak.jpg");
        pkogut = getImage(getDocumentBase(), "pkogut.jpg");
        pkrowa = getImage(getDocumentBase(), "pkrowa.jpg");
        posiol = getImage(getDocumentBase(), "posiol.jpg");
        powca = getImage(getDocumentBase(), "powca.jpg");
        ppies = getImage(getDocumentBase(), "ppies.jpg");
        pptak = getImage(getDocumentBase(), "pptak.jpg");
        kogutd = getAudioClip(getDocumentBase(), "kogut.au");
        krowad = getAudioClip(getDocumentBase(), "krowa.au");
        osiold = getAudioClip(getDocumentBase(), "osiol.au");
        owcad = getAudioClip(getDocumentBase(), "owca.au");
        piesd = getAudioClip(getDocumentBase(), "pies.au");
        ptakd = getAudioClip(getDocumentBase(), "ptak.au");
        pkogut = getImage(getDocumentBase(), "pkogut.jpg");
        pkrowa = getImage(getDocumentBase(), "pkrowa.jpg");
        posiol = getImage(getDocumentBase(), "posiol.jpg");
        powca = getImage(getDocumentBase(), "powca.jpg");
        ppies = getImage(getDocumentBase(), "ppies.jpg");
        pptak = getImage(getDocumentBase(), "pptak.jpg");
        klawisz0 = new WypelnionyKlawisz (0, 50, 227, 156);


    }

    public void paint(Graphics gDC)
    {

        gDC.drawImage(tytul, 0, 0, this);
        gDC.drawImage(koguto, 0, 50, this);
        gDC.drawImage(krowao, 229, 50, this);
        gDC.drawImage(osiolo, 458, 50, this);
        gDC.drawImage(owcao, 0, 258, this);
        gDC.drawImage(pieso, 229, 258, this);
        gDC.drawImage(ptako, 458, 258, this);
        gDC.drawImage(pkogut, 0, 205, this);
        gDC.drawImage(pkrowa, 229, 205, this);
        gDC.drawImage(posiol, 458, 205, this);
        gDC.drawImage(powca, 0, 413, this);
        gDC.drawImage(ppies, 229, 413, this);
        gDC.drawImage(pptak, 458, 413, this);
        klawisz0.draw(gDC);


    }
       public void mousePressed(MouseEvent mouseevent)
        {
        int x = mouseevent.getX();
        int y = mouseevent.getY();
        {
            if(klawisz0.contains(x,y))
            {
                kogutd.play();
                return;
            }

        }
        }
            public void mouseExited(MouseEvent mouseevent)
    {
    }

    public void mouseEntered(MouseEvent mouseevent)
    {
    }

    public void mouseReleased(MouseEvent mouseevent)
    {
    }

    public void mouseClicked(MouseEvent mouseevent)
    {
    }


    Image tytul;
    Image koguto;
    Image krowao;
    Image osiolo;
    Image owcao;
    Image pieso;
    Image ptako;
    Image pkogut;
    Image pkrowa;
    Image posiol;
    Image powca;
    Image ppies;
    Image pptak;
    AudioClip kogutd;
    AudioClip krowad;
    AudioClip osiold;
    AudioClip owcad;
    AudioClip piesd;
    AudioClip ptakd;
    WypelnionyKlawisz klawisz0;

}

Wszystko działa do momentu kiedy zacznę przypisywać obraz.

Gel wyswietla mi takie komunikaty

000114: cannot resolve symbol
WypelnionyKlawisz klawisz0;
symbol : class WypelnionyKlawisz
location: class zwierzaki
i wskazuje na przedostatnią linijke kodu

000114: cannot resolve symbol
klawisz0 = new WypelnionyKlawisz (0, 50, 227, 156);
symbol : class WypelnionyKlawisz
location: class zwierzaki
i wskazuje na ostatnia przedostatnia linijke kodu w public void init

Prosze z góry o jakies wskazówki lub poprawienie kodu, bede wdzieczny dozgonnie!

Pozdraiwam

0

wg mnie brak odpowiedniego konstruktora 'WypelnionyKlawisz'

0

wg mnie nie brakuje albo definicji WypelnionegoKlawisza albo znajduje sie ona w innym pakiecie niz te zaimportowane i ta klasa jej nie widzi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1