Witam. Poniżej jest program, który ustawia losowo okrąg i liczy czas po jakim został kliknięty.
-
Chce jeszcze zrobić aby gdzieś w aplecie pokazywał mi jeszcze np ostatnie 3 pomiary. Albo coś w rodzaju tego, że wykonuję 10 ruchów, a po ich wykonaniu wyświela mi np 3 najszybsze. Niestety nie wiem w jaki sposób to zrobić.
-
Chciałbym też wykombinować tak aby, po każdym kliknięciu okrąg zmieniał kolor, najlepiej w sposób losowy.
Niestety na zajęciach z JAVY jeszcze tego nie miałem, więc nie za bardzo wiem jak się za to zabrać.
Pozdrawiam
import java.awt.*;
import java.applet.*;
import java.util.*;
import java.awt.event.*;
public class fajer extends Applet implements MouseListener
{
int pozX, pozY;
Random r = new Random( ); // 1
float czas;
Date czas1=new Date( ), czas2= new Date( ); // 2
public void init( )
{
addMouseListener(this);
losuj( ); }
public void paint(Graphics g)
{
g.drawString("Twoim zadaniem jest szybkie trafienie w koleczko", 20, 20);
g.drawString("Czas reakcji: " + czas + " s.", 20, 40);
g.setColor(Color.blue);
g.fillOval(pozX, pozY, 20, 20); }
void losuj( )
{
pozY = r.nextInt(this.getHeight( )-20);
pozX = r.nextInt(this.getWidth( )-20); }
public void mouseClicked(MouseEvent e)
{
if(e.getX( )>pozX && e.getX( )<pozX+20 && e.getY( )>pozY && e.getY( )<pozY+20)
{
losuj( );
czas2 = new Date( );
czas = (float)(czas2.getTime( ) - czas1.getTime( ))/1000;
czas1 = new Date( );
repaint( ); } }
public void mouseEntered(MouseEvent e) { }
public void mouseExited(MouseEvent e) { }
public void mousePressed(MouseEvent e) { }
public void mouseReleased(MouseEvent e) { }
}