Websocket Server

0

Witam
Stworzyłem grę realtime przeglądarkową na środowisku
Node.js(javascript) + socket.io/express/http
co mnie zraża w tym nie mam możliwości czyszczenia pamięci.ciężko jak występują wycieki pamięci. gc jak czyści pamięc co jakiś czas to jest chwilowa zwiecha (mała kontrola nad projektem) nie jest za szybki :/
potrafię dobrze programować w c++ niby 100x trudniejszy język ale ma się pełną kontrole nad projektem :)
co sądzicie o takiej konfiguracji:
(c++) + websocketpp/boost(nie dziła mi :/ znacie lepsze?) + apache
lub
c# + framework(system.net.socket) + apache.
znacie jakieś lepsze/szybkie alternatywy (java?)?
czy lepiej zostać w nodzie i starać się optymalizować?
Dziękuje pozdrawiam Rafras :)

1

Qt websocket

1

Jeśli chcesz mieć wydajnie i w miarę łatwo to użyj Elixir/OTP.

Alternatywnie Go lub Rust. W C++ tylko się namęczysz nad heisenbugami i dodatkowo nie będziesz miał żadnej gwarancji, że gdzieś nie masz naruszenia pamięci.

0

Dzięki wielkie za odpowiedz :) odpaliłem server websocket/http elixir/phoenix wszystko pięknie ładnie ale programowanie w erlangu/elixir to jest horror. przerobić tony kodu mojej gry na erlang to by mi zajęło z rok :P
Postaram się napisać swój własny server w c++ i zobaczę jak to wyjdzie :) @winerfresh jest gdzieś jakiś artykuł jak omijać dane problemy ?? :) Dziękuje Rafras

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1