Nesting -optymalny rozkład kształtów

0

Nesting to potoczna nazwa algorytmu optymalnego rozkładu.
Może ktoż z kolegów ma jakiś pomysł albo skieruje mnie gdzie szukać algorytmów, które tak rozkładają różne płaskie kształty na płaszczyźnie aby wykożystanie materiału było jak najlepsze.

Kształty są wektorowymi obiektami zamkniętymi, które należy rozłożyć obracając i przesuwając je na arkuszy materiału, tak aby odpad był jak najmniejszy.

0

Constructive Solid Geometry, albo dzielic kazda zmiane ksztaltu

user image

tzn. dzielisz bryle krawedziami, tylko ten sposob wymaga usprawnienia bo moze ci za mocno podzielic bryly.

To nie jest ten algorytm, o ktory ci chodzilo, dodatkowo zagadnienia z LIGHTMAPPING'u tzn. pakowanie tekstur do jednej tekstury.


tak przy okazji mam ten kod z direct show zeby dzialay kamery.

0

Znalazłeś kolego coś ciekawego na ten temat? Też będę musiał niedługo zająć się podobnym zagadnieniem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1