Tworzę grę w Adobe flash professional CS6 której celem jest
pokolorowanie obrazka sugerując się pokolorowanym oryginałem po
zakończeniu kolorowania do wyboru będą trzy metody porównawcze (metoda
najbliższego sąsiada, metoda k-najbliższego sąsiada, metoda
najbliższej średniej) które pokażą w jakim stopniu % udało się
pokolorować zgodnie z oryginałem. Problem mam przy implementacji tych
metod do gry. Wiem jak wygląda algorytm każdej z metod ale nie wiem jak
przypisać odpowiednie zdjęcia do tablic a potem je porównać i żeby mi
to pokazało w %.

Metoda najbliższego sąsiada

void NN(double obj, double rec)
{
double numclass, dim, num, sampl, dist, k, min, MaxReal;
rec = 0;
min = MaxReal;

for (k=1;k<=num;k++)
{
	if (dist(sampl[k], obj) < min)
	{
		min = dist(sampl[k], obj);
		rec = sampl[k][dim+1];
	}
}

}

Metoda k-najbliższych sąsiadów

void kNN(double obj, double rec)
{
double num, sampl, dist, k, fun, tab, sort, pointmax, pk;

rec = 0;
fun = 0;

for (k=1;k<=num;k++)
{
	tab[k][1] = dist(sampl[k], obj);
	tab[k][2] = sampl[k][dim+1];
}

sort(tab);
for (k=1;k<=pk;k++)
{
	fun[tab[k][2]] = fun[tab[k][2]] + 1;
	rec = pointmax(fun);
}

}

Metoda najbliższej średniej

void jnNN(double obj, double rec)
{
double num, sampl, dist, k, fun, tab, sort, point;
rec = 0;
fun = 0;

for (k=1;k<=num;k++)
{
	tab[k][1] = dist(sampl[k], obj);
	tab[k][2] = sampl[k][dim+1];
}

sort(tab);
rec = tab[point] [2];

}