Stworzyłem bazę pod serwer gry i teraz chcę napisać kod, który pozwoli na podłączenie do serwera wielu klientów i ich obsługę(UDP). Jako, że jestem świeży w pythonie, to nie wiem zbytnio z jakich modułów bym mógł skorzystać.

Podobnie tego typu aplikację piszę pierwszy raz(w sensie od podstaw grę multiplayer i relację serwer - multiclient), wcześniej pracowałem z gotowymi silnikami.

Jakbyście mi doradzili jakieś dobre materiały do tego z przykładami, to będę bardzo bardzo wdzięczny.

Na ten moment udało mi się uzyskać połączenie serwer - jeden klient, ale to zdecydowanie zbyt mało, a nie wiem też, czy przesyłanie danych w postaci stringa i ich obróbka przez validator, to dobre rozwiązanie.

Docelowo serwer ma obsługiwać połączenie X klientów i parować ich po dwie osoby pozwalając im prowadzić rozgrywkę na mapach, więc zadanie jest dla mnie cholernie fajne i ciężkie.